Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Ungdomsskolene rundt om i landet vårt er jo kjent for å være klikkete,og det er vanskelig for mange å skille seg ut..Så jeg spør,hvordan var dere dere?beskjeden eller utadvendt?flink eller ikke så flink på skolen?nerd eller populær? Selv var jeg rødtopp med de obligatoriske fregnene og reguleringen,og ble ertet for klassens minste pupper..Nå er jeg blitt blondine og er kvitt reggistiden,og puppene mine har vokst liitt siden da;P
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Helt vanlig vil jeg tro.. sminket meg minimalt, hadde reggis, ingen pupper, farga håret knallrødt(det som var in den gang..), gikk mye med Adidas og FILA-knappebukser, og Adidas gensere med digre logoer på armene og ryggen. Husker at Diesel var på vei inn da, så mange hadde disse genserne med en "D" på brystet. Ellers var jeg "normalt" skoleflink, litt for glad i å prate med venninner i timene, og litt slurv med lekser.. Var tider det ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Upopulære nerden som var fryktelig beskjeden og skoleflink. Ikke en lekse eller prøve jeg ikke har lest på. Men jeg har kommet langt med å være skoleflink, så da var det ikke bortkastet å være skoleflink og viggo venneløs
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Rebellen som satte fyr på skolen i en gymtime (som jeg forøvrig skulket)...:s
RødRev Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg var en blanding av nerd og klovn- veldig skoleflink OG utadvendt/morsom. Jeg var tynn som et rekel og ble en del ertet for det. Sminket meg bittelitt, hadde lite former og var ikke den som fikk danse mest slow, kan du si. Jeg var skikkelig evnis i gym og sløyd, og var ellers veldig opptatt av å gli inn i mengden med Dr. Martens, dongeribukser og only-gensre. Jadda..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg var et frø på ungdomsskolen, som vokste seg fin ;.) Ingen ville kjent meg igjen i dag. Pleide å være en grå mus, men blomstringen kom,den.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Jeg var den som ingen mislikte, men ingen likte heller. Gled inn i mengden, og gjorde veldig lite ut av meg. Ble aldri ertet, men heller aldri invitert med på ting av de andre. Holdt meg med mine få venner som var mest kjent for å ha intern humor. Var midt på treet flink på skolen, og veldig redd for å åpne munnen i timene faglig sett, men ble tatt i å skravle med venninner bakerst i klasserommet.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Jeg var den rare jenta med ei rød stripe på 5cm i luggen, lilla solbriller på nesa hele året rundt og konstant skjørt over buksene. Var ikke spesielt populær eller upopulær. Venner med både poppisene og nerdene, og stort sett hatet av de eldre jentene, av en eller annen grunn. Jeg var alltid veldig opptatt av å gå imot strømmen, og skulle ikke ha på meg at jeg fulgte moten eller noe sånt uhørt. Nå er jeg stadig like rar, men har kvitta meg med stripa, skjørtet og solbrillene
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 beskjeden. egentlig veldig blid og grei, men gjemte meg under et hardt skall. virket litt alvorlig og hissig, men egentlig bare følsom og redd. Jeg hatet ungdomsskolen. ikke mobbet eller noe, men det var en tøff tid i livet. var virkelig ikke meg selv. jeg har ikke forandret meg dramatisk i utseende, men jeg kler meg selv bedre nå enn før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå