Gå til innhold

noen med termin helt i begynnelsen av november??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei:) er ei jente på 19 med termin 4 november, noen andre som også har det?:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ul termin 3. nov (",) (men tror mensterminen er mer riktig, den er 28. okt)

Skrevet

hei :-) jeg har også ul-termin 4 november.

Skrevet

så morro:) fikk ul termin 4 men tror også selv at det er ca en uke fram altså i slutten av oktober, noen som vet hva de får?

Skrevet

jeg får ei jente, ble flyttet fra 25 oktober til 4 november...skal bli moro å se når hun kommer :-)

Skrevet

oki, jeg fikk den helt første termin 13 oktober, pga usikker mens men ble flyttet ganske mange dager, kjipt. men slik er det. gleder meg til alt er ferdig.;) å jenta er ute:) har alt klart, kanskje litt tidlig?. men men, liker å ha det på stell:)

Skrevet

Har termin dagen etter deg :) hvor skal dere føde da?

Jeg skal føde på ahus..

Skrevet

Jeg har termin 4. november med gutt nr. 2. Skal føde i Tønsberg :)

Skrevet

jeg har termin 11 november, men har mens termin 31. oktober og tror mer på den...Vet ikke om det er noe å gå ut fra men har vært på ekstra u.l der han estimerte babyen til ca 1300 gram i forrige uke og det er mere riktig i forhold til den første terminen:-))

Skal føde på Aust agder sentralsykehus(asa), er lei allerede jeg:-) vil ha han ut!

Skrevet

Termin 4 november jeg også:) Menstermin 7 oktober:) Blir gutt ifølge UL uke 18. Få kanskje dobbeltskjekka det i uke 33 på ny UL - jordmora ønsket mer trening på store mager:):) Kunne ikke takke nei til det:)

Skrevet

eg har termin 6 nov, men menstermin 8 nov:) men trur eg får litt før ;)

Skrevet

jeg skal føde ved kr sand sykehus:) noen andre som skal det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...