Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg har de som heter Malindi i svart, å jeg har ikke hatt noe annet på beina i sommer, de er bare helt supre! http://shop.crocs.com/pc-1441-4-lena.aspx?reqid=1441&reqProdTypeId=41p&subsectionname=footwear§ion=products
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hvis de er det eneste du har hatt på beina i sommer, kan jeg ikke tenke meg at du har hatt en særlig begivenhetsrik sommer. Helt ubeskrivelig grusomme.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg har aldri likt utseendet til sånne crocs sko, men den malindimodellen var ikke så ille:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Grusomme. I tillegg såg de enda klammere ut en de vanlige/cayman
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg har også brukt Crocs mye i sommer. Jeg er høygravid og har brukt de mye pga vann i kroppen og vonde føtter. Det jeg tenkte på når jeg så de her er at de må være fryktelig klamme?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg fatter ikke at noen gidder å bruke plastsko.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Bolla23: Hadde jeg vært missfornøyd med de Malini crocsa så hadde jeg vel aldri skrevet at de er helt supre? Å hvorfor hadde jeg ikke hatt en begivenhetsrik sommer med de crocsa? Hvem pokker tror du at du er som kan si noe sånt? Du er vel en av de her inne som tror de er dronningen av dronninger... HI
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 De er litt klamme, men ikke klamme som i ubehagelig, ikke for meg iallefall. Jeg er iallefall kjempe fornøyd med de, så jeg skal bestille meg ett par til i brunt, såg at de har kommet med en ny farge HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå