Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.

Hva syns dere om dette?: Jeg lurer sterkt på om eg ska bli russ.. Jeg føder i januar/februar.. og skal kansje bli russ dette året.. Men tanken på at en russ er nettopp blitt mamma. Føler jeg virker så uansvalig..=S

Hva syns dere? jeg trenger å hørre deres meining også. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neh, kjempe flott at du gjennomförer skolen, klart du skal feire det!

Skrevet

Skjønner tanken med at det å være nybakt mor og russ kan virke uansvarlig, men ikke glem at du ikke trenger å være kanon full selv om du er russ :) Man kan jo være russ med måte, ikke sant :)

Skrevet

Takk for svar du.. =)

jo mener også d. Men får så dårlig samvittighet og.. Men jeg skal ikke drikke.. Siden jeg har lyst å amme.

Skrevet

endeligprøver m/ spire i magen.

Ja =) Å jeg er ikke den personen som drikke mye heller.. Å jeg skal klare meg fint jeg. Blir så sjalu når alle i klassen snakker om det og bestiller kler.. =) Så får ta praten me forloveden<3 så får me se. =)

Skrevet

Kos deg som russ du! Du får jo dessuten dobbel grunn til å feire;)

Skrevet

Jeg håper du blir med på litt russefeiring. Jeg fødte i januar i 1997 og jeg var med på ett par russekroer og noen "knuter" i lua.

Men på dagen på 17.mai var jeg med jenta mi:-) Det var jo tross alt hennes første 17.mai.

Det var koselig det å feire russetiden med måte, men du kommer til å merke at lysten på "fest og moro" forsvinner når babyn din kommer.

Lykke til med russefeiringen.

Skrevet

emili78

Hei=)

koseligt skrevet. Ja skal ikke ha mye festing på meg. Vil sikkert bare være hjemme me gutten/jenten min. <3 =)

Tusen takk =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...