m@mm@ til tre Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jenta vår på 3 uker har fått masse masse prikker i ansiktet og halsen, en ordentlig prikkeline! Jeg regner med det er hormonutslett/melkutslett. Finnes det noe som hjelper mot utslettet eller må det bare bli borte av seg selv etterhvert?
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Det er vel bare noe som går bort av seg selv mener jeg...
It's all about me Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Er det hormonutslett kommer det fort og forsvinner igjen like fort. Ikke noe å gjøre med, er nok borte om noen dager.
Wicked witch Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg syntes det hjalp å smøre med A-creme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå