jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Den lille jenta vår er nå 3 dager og fortsatt navnløs.... Hva synes dere? Sarah Caroline Emma Isabel ELLER ANDRE FORSLAG? Hadde aldri trodd jeg skulle spørre om det her inne:-) regnet med å ha navn på plass for lenge siden. Storesøster heter Thea.
tyr86 :-) Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Vanskelig det er med navn. Nå har jeg ikke sett jenta deres, men av de du linjer opp synes jeg Isabel er veldig fint:) Skal selv ha gutt, men synes også Tindra og Tale er veldig fine jentenavn:) Lykke til! :-)
Vipsenmamma Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Hva med disse? som ikke er fullt så vanlige... Siren Solaia Cathinka Cathrin Erle Ellinor Iselin Inni
susemor-3 små Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Fine navn alle du ramser opp i grunnen. Personlig synes jeg Selma, Sigrid eller Signe er så fine. Vi venter jo gutt nå som nr 3, og da blir ikke disse aktuelle likevel... Ellers så jeg på en svensk navnliste to navn jeg merket meg: Klara og Elsa. Mye fint å velge mellom til jenter...
Kjærlighet <3 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg likte best Iselin av de navnene du har på listen din. de var på min liste og, men jenta i magen skal hete Aileen:-)
prebs Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg synes både Sarah, Caroline og Emma er kjempefine navn - holder nok en knapp på Sarah. Ellers liker jeg godt: Hedvig Synne Eline Oline Pernille Anna Blant andre...
woman23 Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Isabel er jo veldig fint navn. mine favoritt navn er: Cecilie Adriana Daniella Daniela Liana Lykke til
Gjest Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Thea er utrolig poppis nå, men er ikke dermed sagt at du trenger å velge et like populært jentenavn til den 3 dager gamle prinsessa.. Synes Emma og Sarah er veldig mye brukt nå, så ville styrt unna. Caroline passer ikke til Thea, Isabel er pent Hva med andre korte jentenavn med -a ending;- Ella, Luna, Eva, Una, Oda, Ada, Petra etc. Av dine ville jeg valgt Isabel.
du og jeg og vi to Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Jeg synes Sarah var finest, og Emma er også veldig fint;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå