Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Åhh, sjefen min har nok sett at jeg er inne på Bli Gravid! Herremin... Jeg har sendt han et par mailer med print av skjerm fra nettbank, og der er fanen ved siden av Bli Gravid...å det er så dumt! Nå vet han hvilke planer jeg har. Håper, men tror ikke, han har oversett det...ååhh, jeg sitter her og rødmer...
susemor-3 små Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hehe...Lat som ingenting. Det er ikke noe bombe uansett om en kvinnelig ansatt blir gravid.
fru tekopp Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Kanskje du bare var inne og tittet på noe for søsteren/kusinen din? Eller bare titter for moro skyld? Jeg har vel strengt tatt ikke så mye her inne å gjøre, i og med at datteren min er godt over 5 år...........
Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Takk for svar begge to, men det er fortsatt flaut altså...tror nok jeg bare må glemme det og som susemor sier er det jo ikke så rart. Tror nok sikkert mange her venter på at jeg skal bli gravid, men likevel...flaut flaut flaut. Det var vel jeg som skulle hatt nicket susemor, forresten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå