Ådæven Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Det begynner å bli irriterende, nesten så jeg blir lei meg når det er noe sosialt i barnehagen. Har 2 barn der på samme avdeling.Hun største har gått der i 1 år nå og minste startet for 1 uke siden.Jeg har mange venninner til vanlig og lett for å komme i prat med folk, men disse damene er ikke enkle.... De er en del eldre enn meg men det ser jeg ikke på som noe rart, vi har jo like gamle barn. Hver gang det er noe sosialt og vi sitter sammen er det ingen som svarer eller bare later som de ikke hører meg når jeg sier noe, jeg forstår ikke hvorfor. De ser virkelig rett igjennom meg på en måte. I går var det info møte med kaker og skavel først, totalt oversett igjen. Hva er det jeg gjør tro????? På jobb og ellers har jeg ingen problemer
susemor-3 små Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Uff, kjenner problemet. Føler det ofte likedann i den ene barnehagen der vi har minsten. Føler meg ikke helt på "nett" med de andre foreldrene, selv om vi faktisk er på samme alder. En del av de har vært på barselgrupper sammen tidligere osv, og har liksom så mye til felles. Det er faktisk så ille at jeg innimellom prøver å sende gubben på møter der istedenfor å gå selv, hehe...Så har vel ikke så mange råd til deg i grunnen. I den andre bhg er det langt lettere; det er alle mulige typer foreldre fra de fineste direktører til innvandrermammaer, hjemmeværende mødre, studenter, ja alt mulig, så liksom lettere å "gli" inn... Alle blir liksom litt utenfor på en måte, og da blir det så mye enklere å fokusere på det som er det viktige ved sånne sammenkomster; barna.
Ådæven Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 nettopp, føler de har sin egen lille "klikk", og der er jeg ikke velkommen. Teit å si de er vestkansnobber, men utrykket passer desverre disse. Men de har søte barn da disse surpottene, skikkelig gode og snille alle sammen og det er jo det som er vik¨tig for mine barn. men, kjipt å føle seg utenfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå