EggoPreggo Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Fikk 2 blå igår!! Var hos legen idag og fikk bekreftet svangerskapet. Er kun 18 år, det var ikke planlagt, faren krevde abort, men jeg vil ikke ta vekk lillefrø!! Han vil nok stikke, med mindre han ombestemmer seg etterhvert når han innser hva som foregår..(noe jeg håper han klarer!!) Har veldig støttende foreldre som vil gjøre alt de kan for å hjelpe meg, og det gjør alt mye bedre Er enda ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men gjetter jeg er i 5.uke sånn ca. Skulle få tidlig ultralyd for å finne det ut. Så, det var litt om meg -EggoPreggo-
VinterSol+2 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 gratulerer med spiren. det er tøft å ha barn, og jeg håper barnefar bestemmer seg for å stille opp, -for det er godt å være to om det! er han også 18? han trenger nok bare litt tid til å venne seg til tanken. Er jo fint om lille frø får vokse opp og kjenne pappaen sin også! utover det så høres du ut som en tøff jente, og godt å høre at familien din stiller opp. lykke til videre i svangerskapet! (jeg er bare 6 år eldre enn deg da. og jeg venter nr to.)
EggoPreggo Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Tusen takk! Vet, håper virkelig han tar til vett..men hvis ikke, så klarer jeg det nok helt fint alene, folk har da klart det før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå