phantomet Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Vi planlegger å reise til London i september, og trenger derfor å anskaffe en tvillingtrille. Jeg leser rundt omkring, men har ikke konkludert med hvilken trille som er best og enklest å ta med seg på flytur. Kan dere som har erfaring med slikt fortelle meg lure ting?
bøllefrøene Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Heo phantomet driver å leter etter det selv.. da vi skal til thailand i januar. har spurt her inne jeg og.. he he. de jeg har sett på syns jeg har vært store og klumpete og det er viktig at ryggen kan legge helt ned for soving. ta hvertfall ikke med din vogn.. min tfk har etter nord norge ferien vår blitt skjeiv og er nå til reprasjon ( driver med forsikringssel.. som tar fryktelig tid) Jeg har fått tips om klype som holder to triller sammen . Selver det blant annet på barnas hus. mulig vi kjøper to triller.. ikke de dyreste eller de billigste og bruker klype. fordel er jo at når vi er to kan vi trille hver vår.. lettere å plassere når vi er ute å spiser. ikke minst tenker jeg det er kjekt hvis jeg skal ta med meg en på et eller annet eller noen bare skal passe en av gutta.. si fra hvis du finner noe smart.. jeg leter støtt og stadig.. er ikke noe sørlig på finn heller!! Håper alt er bra med dere!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 jeg har og leitet etter tvilling paraplytrille som man bare slår lett opp og sammen og tar liten plass i forhold til hverdagsvognen... fant en på europris.. liten enkel og tar liten plass... kostet 1499 og er kjempe liten og grei.. sikkert ikke av det beste man kan få av kvalitet.. men kjempe enkel og grei og lett å ta med og tar liten plass... går til og med gjennom alle dørene i huset =)
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Vi har en trille fra BabyDan. Den har jeg anbefalt flere ganger. Enkel å slå opp og ned, tar liten plass og ryggen kan legges helt ned. Følger også med regntrekk. De trillene du kan sette sammen kan du som regel ikke legge ryggen helt ned på.
bøllefrøene Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 hvor kan man kjøpe den babydan trilla??
Tvillingenekomiapril Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg har veldig lyst på denne: http://babyjogger.com/cityminimain.htm Synes den ser ut til å ha litt mer trillbare hjul og bedre kalesje enn vanlige triller. .
phantomet Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Den der så slett ikke verst ut... Og forhandleren/impotøren holder jo til ikke langt unna oss... Denne må jeg sjekke nærmere. (Vet med sikkerhet at jeg ikke kjøper den hos Barnas hus, for maken til dårlig service skal man lete lenge til...)
bøllefrøene Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 å er du skuffa over servicen der.. får super service på alnabru hvertfall.. var der forrige dagen og kortet mitt funket ikke.. da sa damen at jeg bare kunne betale neste gang.. du handler jo så mye her.. syns jeg alltid de tar seg tid jeg... men må ikke spørre de unge ekstra hjelpene da.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Vi kjøpte den på babyshop i august i fjor. Mulig de har den andre steder også. Har søkt etter den på nett men, finner den ingen sted så det er mulig den er gått ut. Men tror det er en som heter babytravel også som er veldig lik.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Ser ikke ut som babytravel hadde men, fant en annen som er noe i likheten av vår:) http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=triller
phantomet Skrevet 24. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2008 Jeg har bare handlet i Sandvika...og samtlige i min bekjentskapskrets har opplevd sløv og dårlig service... Sist jeg var innom der og spurte etter ammetopper visste ikke betjeningen der hva det var engang... Endte med at jeg viste frem den jeg hadde på...med åpning og alt...og da "trodde hun ikke" at de hadde slikt...? Og vi betilte to madrasser til T&T der, som var på lageret, og skulle komme innom uken etter og hente...men neida, de hadde de ikke...endte tilslutt med at mannen selv dro til lageret og fikk hentet dem ut rett før gutta ble født... En venninne dro dit for å se på joggevognen av samme merke som tvillingenekomiapril nevnte i et annet innlegg...og da nektet betjeningen å pakke ut en vogn slik at hun fikk se den...hun hadde tenkt å kjøpe, men det var for mye jobb visstnok...og ikke ville de hente den fargen hun ønsket på lageret heller, for det var 30 min til stenging... Vi legger igjen endel penger i baby-utstyr-kles-butikker...med 6 barn i huset, og velger heller å gjøre det et sted der de ytes service og betjeningen vet hva de snakker om...
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Hei, jeg var innom Rudo på strømmen og de anbefalte en trille fra Esprite. Den kunne man legge ryggene helt ned på. De var utsolgt for den så jeg har ikke sett den "live" enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå