Gå til innhold

Positiv test i dag: D


Ma ra

Anbefalte innlegg

Kan nesten ikke tro det... Er veldig glad og ør. Vanskelig å sitte rolig på jobben... Forsøkt nesten et år nå siden siste spontanabort (er ikke inne i disse forkortelsene ennå) så det her var virkelig overraskende. Ingen barn fra før av så dette var etterlengtet.

 

Vet ikke om termin er rett.. Noen som vet? Første dag i siste mens 24. juli, og har mellom 25-27 dagers syklus.

 

Utrolig hyggelig å lese am dere andre som akkurat har blitt gravide. Gratulerer!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååå mye!! termin ca. 3.mai -09 du da :) så moro. bare kose deg frem over du nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye :) jeg har termin 1. mai. Gleder oss til mai-barn, masse lykke til :) vi fortalte forresten min mor om gleden i dag, hun ble overlykkelig :) nå har vi bare lyst å fortelle det til alle, men vi skal vente en stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse!! HAr termin ca 5.mai selv, dersom alt går bra. Hvis man tar utgangspunkt i 26 dagers syklus, har du i følge terminkalkulatoren på babyverdenen, termin 30.april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! hmmm...kan kanskje høre til i april jeg da... men det kommer vel litt an på syklusen: ) Venter og ser hva slags termin jeg får. Har liksom en følelse av at det blir i mai: D

 

Grattis selv, 5. mai, hele våren og sommeren med liten en. Det blir en fin tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...