Lilly-juli Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg synes Amalie er et kjempe fint navn. Datteren min heter det hun er 8 år nå. Jeg husker når jeg var liten så ble jeg kjent med en jente som het Amalie og hun var så snill og søt. Da tenkte jeg at hvis jeg får en jente noen gang skal hun hete Amalie og den eneste jenta jeg har fått foreløbig heter Amalie hehe.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 elsker det navnet!:)heter jenta min også!
Mrs. Bouquet Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Det er fint, men begynner å bli godt brukt.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 sambo vil gjerne har det navnet.. men jeg er liksom litt i tvil.. men det er han som har "siste ord" denne gangen.. Om det er godt brukt spiller ingen rolle.. jeg er heller for et navn som 3 i klassen heter enn ingen på skolen... Vi får nå se om det er en amalie det blir;)
mor_til_2_84 Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Jeg syns navnet er veldig fint. Men rent personlig ville jeg styrt unna siden halve Norge heter det snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå