ane29 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 var til kontroll på sykhuset ista og legen som undesøkte meg sa at jeg var ganske moden og at livmormunnen var veldig kort og at hodet presset på. han mente babyen kom iløpet av denne uka. og det blir jo i løpet av helga:) andre som har fått slik beskjed? positiv el neg erfaring etter en slik undersøkelse og beskjed? håper han har rett. men man vet jo aldri....
Kjærlighet <3 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg fikk en lignende beskjed av jordmoren min forrige svangerskap.. Var da en eller to dager over termin og ble itillegg strippet, lillegutt kom ikke før 13 dager over med litt start hjelp.. 9 dager over fikk jeg beskjed av legen på sykehuset om å ordne barnevakt til jenta vi hadde fra før for det kom til å bli fødsel iløpet av natta... Men som sagt, han kom ikke før 13 dager over, trivdes vel litt for godt inni magen :-D MEN har hørt tillfeller der legene og jordmødrene sier slikt og det er rett... så det finnes vel ikke noe fasit svar... Er vel det som er " problemet" ved svangerskap og fødsler "alt" er normalt og ingen er like. Spennende er det hvertfall:-D Vi får krysse fingrene for at babyen din kommer iløpet av helgen:-) xxxxxxxxx
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Kjempe dumt av legen å gi deg slike forhåpninger..... bebisen kommer når den kommer. Jeg var til kontroll (med nr to) hos jordmor og hun kjente på livmorhalsen og komenterte ingen ting om at det nærmet seg.... noen timer senere fødte jeg. Så alt kan skje...... bli heller posetivt overasket hvis fødselen begynner i stede for at du skal bli skuffet og klage på at legen sa til deg at noe var i vente snart. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå