~Endorfina~ Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvis det er rå tunfisk i, er det vel ikke bra? Eller hvordan var nå det der igjen...
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hold deg unna tunfisk og kveite, så skal det gå helt fint det!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 ja elsker sushi men ikke spise tunfiskog softshellcrab og kveite... Laks og kamskjell er godt!
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Softshell har jeg spist masse! O_o
Giinaღ Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Nam nam - har spist det masse allerede Sushi minus kveite og tunfisk er heldigvis på JA-lista!!!!
januar mamma Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 skal man ikke holde seg unna mat som er rå da??
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Det er litt forskjell når det kommer til fisk og kjøtt, om det er det du tenker på ang. rå mat. Om du sjekker www.matportalen.no ser du at sushi er helt knall (Omega3 overdose!), bortsett fra et par fisketyper!
januar mamma Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 tenkte på at jeg fikk beskjed fra legen om ikke å spise røykelaks. fare for listeria, siden den ikke var varme behandlet, men jeg liker ikke laks så det er ikke noe tema for min del bare lurte liksom
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Selvfølgelig vil det alltid være en sjans for at man får i seg fisk som er dårlig. Men, det er jo ikke slik at all fisk inneholder listeria. Så lenge man går til ett bra Sushi sted, som har ordentlig fersk fisk, og behandler denne riktig, vil jeg tro sjansen for å få listera er meeeget liten.
januar mamma Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 nei sant det, som sagt har ikke særlig peil. på dette. bare masse rart jeg hører fra andre. vanskelig å vite hvem jeg skal høre på, spiser det jeg har lyst på egentlig. passer på at det er ferske varer eneste greit å ikke ta alt for lett på det, og ikke overdrive..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Nei, en mellomting er vel det aller beste tror jeg. Jeg hadde aldri klart meg 9måneder uten Sushi, så jeg er glad det er "godkjent" av matportalen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå