GeneralSpringSkalle Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 var på ul i dag, er 18+0, og der var det en dings mellom bena gitt så morro! vi er 5 søstre i min familie og bare jenter fra oss også så langt. har selv ei lita datter min mor har også to søstre, og tanten min fem jenter, så vi er ti kusiner! på tide med litt testosteron eller?! jeg sier ja!! gjett om sambo er stolt da, endelig brutt kjeden liksom. gleder meg til å kjøpe tøffe klær og blå vogn. er jo bare rosa og arve fra oss hadde selvsagt jublet om det var jente og, forguder mitt veslevoksne nadiatroll ) (selv om hun sier at vi ikke kan kose mer for nå er hun jo skolejente å greier...) hihi
edvina har fått en gutt Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 da er vi to... jeg fikk også beskjed om at jeg venter en gutt i dag, spennende med noe annet...
januar mamma Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 så koslig med gutt da gratulerer !! skal selv på ul i morgentidlig. spennende å se om jeg har rett følelse ang.gutten
Brillefint - Jadda! Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Gratulerer så mye! Jeg venter også en gutt:)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 ååå! så gøy! gratulerer ! jeg skal på ul 02 sept.... cant wait har guttefølelse de luxe! syns svangerskapet er annerledes enn sist så dette blir spennende
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Gratulerer så mye med gutten i magen ) Vet ikke hva jeg får, ville ikke vite det! Har jente & gutt fra før!! Masse lykke til!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Grattis! Vi skal også ha gutt. Kunne ikke unngå se det på ul.
GeneralSpringSkalle Skrevet 22. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2008 så morro ) vi gleder oss veldig nå, blir jo en av hver her også. er så imponert over dere som klarer og vente, jeg er aaalt for nysgjerrig har oppfølging på sykehuset denne gang, så det blir for mange ul til å motstå fristelsen.... gratulerer til alle selv og takk takk artig å vite synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå