Gå til innhold

det blir en liten gutt :)))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i dag, er 18+0, og der var det en dings mellom bena gitt ;) så morro!

vi er 5 søstre i min familie og bare jenter fra oss også så langt. har selv ei lita datter :) min mor har også to søstre, og tanten min fem jenter, så vi er ti kusiner!

 

på tide med litt testosteron eller?!

jeg sier ja!!

 

gjett om sambo er stolt da, endelig brutt kjeden liksom.

gleder meg til å kjøpe tøffe klær og blå vogn. er jo bare rosa og arve fra oss :)

hadde selvsagt jublet om det var jente og, forguder mitt veslevoksne nadiatroll ;))

 

(selv om hun sier at vi ikke kan kose mer for nå er hun jo skolejente å greier...) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy med gutt, da :0)

Gratulerer!!

Skrevet

da er vi to...

jeg fikk også beskjed om at jeg venter en gutt i dag, spennende med noe annet...

Skrevet

så koslig med gutt da

gratulerer !!

skal selv på ul i morgentidlig. spennende å se om jeg har rett følelse ang.gutten :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg venter også en gutt:)

Skrevet

ååå! så gøy! :D gratulerer ! jeg skal på ul 02 sept.... cant wait ;) har guttefølelse de luxe! syns svangerskapet er annerledes enn sist :) så dette blir spennende :D

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten i magen :o) Vet ikke hva jeg får, ville ikke vite det! Har jente & gutt fra før!! Masse lykke til!

Skrevet

Grattis!

Vi skal også ha gutt. Kunne ikke unngå se det på ul. :)

Skrevet

så morro :)) vi gleder oss veldig nå, blir jo en av hver her også.

 

er så imponert over dere som klarer og vente, jeg er aaalt for nysgjerrig ;) har oppfølging på sykehuset denne gang, så det blir for mange ul til å motstå fristelsen....

 

gratulerer til alle selv og takk takk :) artig å vite synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...