♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Da var det endelig min tur,med "bare" 94 dager igjen. Gleder meg så sinnsykt til å treffe gutten i magen,og til å være ferdig med graviditeten ikke minst!! Skal bli kjekt å "bli kjent" med dere jenter =)
Ønskebaby08*12 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hei, og velkommen hit :-) Gratulerer med nok en nådd milepæl! Godt å ha begynt på siste etappe, jeg for min del syns tiden på 3 trim har gått mye fortere enn de to foregående, men tiden går fortsatt utprlig sakte. Jeg har 52 dager igjen til termin (UL termin), mens termin ligger tre uker før, så blir spennedene å se når frøkena vil ut.
*tornerose* Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Grattis og velkommen :-) En hærlig følelse å komme over til 3. og siste trimester!!!! Ser du har 2 små du også? Jeg har 2 jenter og venter en liten guttepjokk :-) Blir nok travelt med 3 tette, men guuuuuuuu så kjekt det kommer til å bli oxå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå