Gå til innhold

Endelig inn på 3 Trimester =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det endelig min tur,med "bare" 94 dager igjen.

Gleder meg så sinnsykt til å treffe gutten i magen,og til å være ferdig med graviditeten ikke minst!!

 

Skal bli kjekt å "bli kjent" med dere jenter =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen hit :-)

 

Gratulerer med nok en nådd milepæl! Godt å ha begynt på siste etappe, jeg for min del syns tiden på 3 trim har gått mye fortere enn de to foregående, men tiden går fortsatt utprlig sakte. Jeg har 52 dager igjen til termin (UL termin), mens termin ligger tre uker før, så blir spennedene å se når frøkena vil ut.

Skrevet

Grattis og velkommen :-) En hærlig følelse å komme over til 3. og siste trimester!!!!

 

Ser du har 2 små du også? Jeg har 2 jenter og venter en liten guttepjokk :-) Blir nok travelt med 3 tette, men guuuuuuuu så kjekt det kommer til å bli oxå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...