AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Er det mer vanlig å ha det etter at man har vært gravid? Kjenner stadigvekk leamus og det kjennes akkurat ut som babyspark..! Vet jo at jeg ikke er gravid, men får litt noia likevel.. Flere som opplever dette??
megogdetretrolla Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Ja, jeg har og det! Kan ikke huske at jeg hadde det før jeg fikk mini. Får litt noia vær gang, kjennes akkurat ut som spark:)
Gifteklar:0)) Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Har hatt leamus på ene rompeballen de siste dagene, utrolig plagsomt..
najs Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg har det hele tiden etter andremann. Frykt siden jeg absolutt ikke ønsker flere barn. Har blitt ett par tester pga det - men de er alltid negative da:-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg har det sånn av og til. Tror det er vanlig. Innvollene som flytter på seg for å finne sin riktige plass...hehe Tror det kalles fantomspark
Kanutten83 Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Har det jeg også innimellom, sønnen min er 10 mnd nå Synes de er litt koselige jeg da, men blir litt vel babysyk av de;)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2008 Synes det er både skummelt og koselig..hehe. Skummelt: for hvis det var babyspark hadde jeg vært langt på vei uten å vite det ! Og koselig fordi jeg husker hvordan det var når snuppa var inni der.. Om ikke mens kommer til vanlig tid kan det nok hende det blir et par tester her i gården også.. bare sånn for sikkerhets skyld..hehe Men veldig godt å vite at andre kjenner det på samme måten!
mamman til flere Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 He he. Enig i at det både er skummelt og koselig. Minner meg om den beste tiden i graviditeten. Man kjenner spark, men de er ikke så vonde at de tar pusten fra deg Og så er det litt skummelt med tanke på at jeg IKKE skal ha flere barn. Basta. Så jeg har kjøpt inn en graviditetstest når det har vært for mye bråk inni der
M - A - M Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 hvor lenge etter fødsel kan man kjenne dette da? jeg har nemlig også kjent det mange ganger. og det er flere år siden siste mann kom. er ikke gravid nå da,men det kjennes jo akkurat ut som de aller første tegnene på liv snodig greier er det nå uansett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå