Opp og ned er like langt Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 I sommer tok jeg med meg eldstegutten på 4 år opp i helikopter, og det er nok det største han har opplevd! Bildene har jeg hatt på kameraet, og har ikke hatt anledning til å legge de over på laptopen enda, og Heine har sett på bildene fra turen neste hver dag, og vist dem frem til alle kjente med stor stolthet! Og hva gjør jeg..??? JEG SLETTA BILDENE!!! Ikke med vilje så klart, men jeg sletta alle i den tro at jeg hadde lagt de over... Nå er jeg kvalm... Stakkars lille gutten min.. Jeg må bare kjøpe ny tur koste hva det koste vil!! Åååååååå...!!!!!!!!!!!! Jeg har vondt i hele meg... Han har til og med kjøpt klistremerker som skal være i albumet ved siden av helikopteret... Har seriøst lyst til å grine nå, for jeg vet hvor skuffa han blir...
du og jeg og vi to Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Uff da, så dumt! Men det med ny helikoptertur må jo være et supert plaster på såret!! Det er vel ikke så veldig dyrt, er det? Og kanskje du kan forklare situasjonen til de som skal kjøpe helikopteret? Og så kan du jo friste med at dere kan filme med videokamera i tillegg til å ta bilder!?
It's all about me Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Så lenge du ikke har tatt nye bilder over går det an å hente fram feilslettede bilder fra minnekortet. Da vi kjøpte kamera fulgte det med en egen cd for akkurat dette. Aner ikke hvordan den gjøres, men hør med de som selger kameraet.
Opp og ned er like langt Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Eneste jeg fant her i området var ett litt større helikopter og det kosta 1195,- pr pers, og det var om helikopteret er fullt... Vet ikke hvor jeg skal henvende meg, og jeg som alenemamma har ikke akkurat flust med penger... Noen som vet hvor jeg henvender meg? Forrige tur var i forbindelse med en festival her i byen, og da kosta det 400,- pr pers... Bor forresten i Ålesund
UnePune äntligen hemma! Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Ikke ta flere bilder med kameraet(eller den minnebrikka). Hos de fleste fotobutikker han de redde bildene dine, trur det koster 299,-(ikke helt sikker på prisen, men i hvert fall billigere enn ny tur, hehe)
Opp og ned er like langt Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2008 Nå ringte jeg fotobutikken her, og de sa at de kunne prøve å ta en recovery på brikka. TUSEN TAKK for rådene, jeg håper det funker... Nå tørker jeg tårene og løper rett ned dit!!!
mamman til flere Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Dette er jeg interessert i høre hvordan gikk. Har nemlig gjort det selv en gang, og ante ikke at det var mulig å få dem tilbake.. Kan du være så snill å gi oss en oppdatering når du kommer tilbake?
RachaelRay Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Ååh... skjønner følelsen! Håper de klarte å redde bildene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå