Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Siste uka nå så har jeg opplevd at det "flimrer" sorte prikker foran øynene av og til...varer kanskje et halvt minutt eller noe sånt. Og isted så jeg det en gang til, men nå føltes det ut som om jeg mistet synet delvis på venstre øyet! Varte i et halvt minutt denne gangen og....hva er dette da? Noen som har opplevd det samme? Engstelig jeg...
lillegulletvårt=) Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 hm neeei har ikke dte ...har heller ikke lest det her inne før ...du burde nok ringe legen din ...eller en øye spsialist ...lykke til !!!!
babyfrøken *mamma* Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Tja, nå har ikke jeg opplevd noe tilsvarende da, men kanskje lurt å ta en tlf til legen? Hvordan er jernlageret ditt da? Man blir vel svimmel etc dersom man har lite jern/blod.. Eller kanskje babyen ligger på hovedpulsåren din? Synes du skal ta en tlf jeg, det hadde jeg gjort (",)
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg får prøve å ringe legen...i og med at jeg er fin nå så føler jeg meg bare dum da! Har ikke tid til dette i dag...med bursdagsselskap til sønnen min og greier...men men...
Tutta73 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Høres ut som om du kan være blod fattig. Svimmel og "prikking" i øynene kan tilsi det, men ta kontakt med legen din.
berta Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Ring lege !! Det kan være blodtrykket som er høyt, og at du holder på å få svangerskapsforgitning ! Og sa er det ikke bra å stresse med selskap !
Engelise Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde litt høyt blodtrykk hos JM i dag og hun spurte om jeg hadde hatt vondt i hode og om det har flimmret for øynene på meg. Så som "berta" over her sier så kan det være svangerskapsforgiftning.. Hvis du har hatt noen andre tegn på det SF (f,eks vondt i hode) så burde du nok ringe lege.
noje Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Leste et sted at det var et av tegnene på svangerskapsforgiftning. Du må komme deg til legen synst jeg!
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 21. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2008 Var hos legen i dag, og der var alt normalt heldigvis! Tenkte også at det kunne være blodtrykket med det var kjempefint. Legen ringte øyenlegen og konfererte litt med han, så ble vi enige om at jeg skulle ta kontakt hvis det skjedde en gang til. Så får håpe det ble med denne gangen;)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Jeg får migrene med aura om jeg blir veldig sliten eller har lav blodprosent, da får jeg flimring foran øynene Er ofte hodepinen ikke kommer etterpå også, at jeg bare får auraen. Er stort sett bare plaget med dette når jeg går gravid.. Kan også hende at du får blodtrykksfall, da kan man se litt "stjerner"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå