Gå til innhold

huff..nå ble jeg redd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste uka nå så har jeg opplevd at det "flimrer" sorte prikker foran øynene av og til...varer kanskje et halvt minutt eller noe sånt. Og isted så jeg det en gang til, men nå føltes det ut som om jeg mistet synet delvis på venstre øyet! Varte i et halvt minutt denne gangen og....hva er dette da? Noen som har opplevd det samme? Engstelig jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm neeei har ikke dte ...har heller ikke lest det her inne før ...du burde nok ringe legen din ...eller en øye spsialist ...lykke til !!!!

Skrevet

Tja, nå har ikke jeg opplevd noe tilsvarende da, men kanskje lurt å ta en tlf til legen?

Hvordan er jernlageret ditt da? Man blir vel svimmel etc dersom man har lite jern/blod..

Eller kanskje babyen ligger på hovedpulsåren din?

 

Synes du skal ta en tlf jeg, det hadde jeg gjort (",)

Skrevet

Jeg får prøve å ringe legen...i og med at jeg er fin nå så føler jeg meg bare dum da! Har ikke tid til dette i dag...med bursdagsselskap til sønnen min og greier...men men...

Skrevet

Høres ut som om du kan være blod fattig. Svimmel og "prikking" i øynene kan tilsi det, men ta kontakt med legen din.

Skrevet

Ring lege !!

Det kan være blodtrykket som er høyt, og at du holder på å få svangerskapsforgitning !

Og sa er det ikke bra å stresse med selskap !

Skrevet

Jeg hadde litt høyt blodtrykk hos JM i dag og hun spurte om jeg hadde hatt vondt i hode og om det har flimmret for øynene på meg.

Så som "berta" over her sier så kan det være svangerskapsforgiftning..

Hvis du har hatt noen andre tegn på det SF (f,eks vondt i hode) så burde du nok ringe lege.

Skrevet

Leste et sted at det var et av tegnene på svangerskapsforgiftning.

 

Du må komme deg til legen synst jeg!

Skrevet

Var hos legen i dag, og der var alt normalt heldigvis!:) Tenkte også at det kunne være blodtrykket med det var kjempefint. Legen ringte øyenlegen og konfererte litt med han, så ble vi enige om at jeg skulle ta kontakt hvis det skjedde en gang til. Så får håpe det ble med denne gangen;)

Skrevet

Jeg får migrene med aura om jeg blir veldig sliten eller har lav blodprosent, da får jeg flimring foran øynene :)

Er ofte hodepinen ikke kommer etterpå også, at jeg bare får auraen.

Er stort sett bare plaget med dette når jeg går gravid..

Kan også hende at du får blodtrykksfall, da kan man se litt "stjerner"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...