Gå til innhold

Jobbe hjemmefra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Noen her som jobber hjemmefra, og hva gjør dere?;)

Har en gutt på 3 mnd. ,og planen er å begynne å jobbe når han er 1 år. Men syns egentlig han er for liten for å gå i bhg. da, så håpte å kunne jobbe hjemmefra 1 år... Men vet lixom ikke hva vi kan gjøre hjemmefra;)

Vet d er lenge til, mn begynner bare å planlegge litt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg går ut fra at du egentlig trenger tips til hva slags beskjeft en kan drive hjemmefra samtidig som en har en ettåring i nærheten? Der har jeg dessverre ingen idéer, men ... Ikke for å ta fra deg piffen, altså, men jeg måtte tilbake i jobb en mnd før sønnen vår fikk barnehageplass. Jeg prøvde i noen få dager å jobbe mens sønnen min var i hus, men ... Det var bortimot umulig. De er laaangt mer krevende som ettåringer enn når de er bittesmå, disse barna ;)

Med ekstremt godt logistikkarbeid og hjelp fra besteforeldre som tok ut feriedager, svigermor som tok permisjon fra sitt frivillighetsarbeid og fra mannen min og jeg som tok ut feriedager, fikk vi da ting til å gå rundt.

Hvis du skal tenke litt på hva du kan tjene penger på, tror jeg nesten at jeg ville ha satset på enten en eller annen type service eller salg av produkter (på internett?) som du kan lage på kveldstid.

Lykke til!

Skrevet

Jeg jobber for tiden hjemme i fra og er IT-konsulent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...