It's all about me Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Noen kan, andre kan ikke. Eneste måten å finne ut er å prøve.
*venter nr. 2* Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 jeg skal samle inn noen venner i morgen, og da tenkte jeg å servere reker. Har ei venninne som ammer, så derfor blei jeg litt usikker på om jeg heller skal lage no annet.
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Det viktigste er jo stort sett og ikke overdrive. Jeg spiste det meste men var litt mer forsiktig med ting som er litt spesielle i så måte. Har man derimot en del allergier i familien som man er klar over, så lønner det seg vel og være litt mer forsiktig
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg ville spurt henne, eller bare lagd noe i reserve dersom hun ikke kunne ha det. Vår familie er ikke spesielt utsatt for allergier, så jeg hadde nok ikke fryktet det da jeg ammet...
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Ang serveringen din, så kan du jo ha noe i tillegg som går sammen med samme tilbehør som reker, feks røkelaks e.l :-) Er det festlighet og hun skal drikke alkohol så vil hun nok ikke amme med en gang etter festen uansett! Kos dere!
It's all about me Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Da bør du kanskje spørre, eller ha noe annet i bakhånd. Min første regarte på reker den første tiden men det gikk over da han hadde levd på melka noen mnd.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Hør med henne om barnet reagerer på det (med magevondt), eller ha noe annet klart i tilfelle. Fra et allergiståsted er det ingenting som tilsier at en ikke skal kunne spise reker (eller annen mat for den saks skyld). Se mer på http://matportalen.no/Emner/ammende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå