Potetstappe Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har bodd her i 3 uker nå, det er et gamlehjem som er gjort om til 35 leiligheter... På kjøkkenet er det to rader med spotter i taket, allerede den første dagen slo den ene raden seg av flere ganger. Det kan gå timer eller minutter før den slår seg av.. I går stod den på hele dagen uten at noe skjedde... Det er kun dene ene raden. Jeg har en bøtte der jeg legger alle klutene til lillemor før de kokes. På mandag gikk jeg på kjøkkenet og hentet kluten fra vi hadde spist, sjekket om det var flere kluter som skulle vaskes og satte på vaskemaskinen. Da jeg kom tilbake på kjøkkenet lå det en helt våt klut fint brettet på benken..... Natt til tirsdag bråvåknet jeg og sambo av at noe veltet inne på soverommet, skikkelig høy lyd! Slo på lyset, men alt var som det skulle... Igår satt jeg og lillemor i dusjen, plutselig kom bleia hennes, som var rullet sammen og teipet i full fart fra innerst på benken og landet midt på badegulvet.... teipen hadde ikke gått opp, og benken er jo helt rett. Om den så hadde trillet ned, ville den ikke kommet så fort, og landet så langt unna.... Snakket med div naboer idag, og de fortalte at noen hadde flyttet herfra rett før vi flyttet inn fordi de mente det spøkte. I kjelleren under alle leilighetene har det vært lik kjeller når det var gamlehjem.... En annen nabo kunne fortelle at tv'n hennes skrudde seg av og på.... Syns det er skikkelig ekkelt jeg:S
Kirsebæra Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 kan dere kanskje ringe en prest og høre om de kan komme å ....hmm....drive ut spøkelsene? aner ikke jeg, men kanskje dem kan hjelpe? syns det var drit ekkelt..... kansje du skulle sendt northern en PM....mener hun hadde noen ideer om hvem mankunne ringe..... syns det hørtes skikkelig ekkelt ut...
fox`y Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde flytta jeg:O/ hadde ikke orket å bodd slikt. Jeg er mye alene jeg da siden mannen jobber offshore, å husredd er jeg fra før av.
Den lille prinsesse Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Creepy!! Du må få noen til sende bort spøkelset, hehe! Eller flytte = ) Skulle vært angrefrist på bolig, eller så kan du klage inn til megler og si at forrige eier unnlot å fortelle om en viktig "feil" ved leiligheten, slik man gjør når man finner fuktskader osv. Den synker jo i verdi når man vet det spøker der...
Potetstappe Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2008 Hehe, hvordan finner man noen som kan drive de ut? Skjønner ikke heeelt hvilket ord jeg skal bruke når jeg skal søke etter noen:P Hvis ikke noen kan hjelpe oss, så må vi jo bare flytte... Noen ganger når jenta vår skal gå inn på rommet sitt setter hun seg bare ved døra si, og ser redd ut oog vil ikke gå inn der....
Potetstappe Skrevet 21. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2008 Trodde ikke northern var her lenger?
Gjest Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Uff, så ekkelt da! Ring TVNORGE å hör om de vil ha flere frivillige til det spökelsesprogrammet de sender! Jeg hadde faktisk flytta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå