Gå til innhold

JAAAAAAAAAAA!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennanes d blei på slutten da :o

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa og så spennende slutt det ble, MEN vi er i finalen JIppppiiiiiiiiiiiiiiii

Skrevet

men er vi det? har dommeren bestemt seg?

Skrevet

Herlighet! LITT for spennende....jeg fikk med meg begynnelsen og kom inn og fikk sett de siste minuttene....da virket det ganske bankers før de nesten rotet det vekk...snakk om avslutning! :o))))))

Skrevet

hahaha! Stod og hoppet på gulvet og hylte jeg!! Ut av kroppen opplevelse!! haha. Lurer på hvordan jeg blir i finalen!!

Stråååålende!!

Skrevet

Det er ikke avgjort enda, dem har sagt vi har vunnet, men det er ikke sikkert

Skrevet

Sekreteriatet står jo bare og rister på hodet mot protestene!!! Dette må da være avgjort!!! :-D

Skrevet

Dette går jo ikke an!! Så spennende!! Det er nok avgjort, men den lille tvilen sitter igjen, vi får følge med å se!!

Men enn så lenge har vi vunnet!

Skrevet

Ja, for f.... de kan jo ikke ombestemme seg nå! Den var jo inne i tide, det så jo til og med jeg;o)

Skrevet

Hva er grunnen til at det ikke er avgjort om de vant eller ikke? Fikk ikke med meg kampen....

Skrevet

Norge scorte i siste sekund - og Koreanerne mener de scoret akkurat over siste sekund. Men bildene etterpå ser ut som det går akkurat, men skikkelig spennendre!! Og nå krangler koreanerne mens Norge har gått i garderoben.

Skrevet

Vi må jo ha vunnet.. De kan ikke plutselig si at nei.. Dere i morgen så tar vi ekstraomgangene... nei vet du hva.. Og dommerpanelet var jo på vei til og ta veskene sine og gå.. De var bestemt.. =)

Skrevet

ja, det er nok bestemt!

syns at dømt er dømt..

Skrevet

Hehe, nå nekter koreanerne å gå av banen!

Skrevet

Spennanes detta jo, hehe. Håpa di står på sitt iallefall :)

Skrevet

Ja, og som de sier - det er ikke videodømming i håndball. Og sekretariatet har sagt at de var innenfor tiden, så da er nok alt greit. Jeg synes det var vanskelig å se ut ifra bildene!

Skrevet

ja, var ikke lett, men eg syns det var inne.. å om den er på streken så ble det mål.. er det ikke sånn?

Skrevet

Ok, nå så vi et bilde hvor klokka akkurat har bikket over på 30:00, og da er ballen inne.

Skrevet

Ser for meg koreanerene stå der som en gjeng furtne barnehagebarn, haha;) Stakkars små;)

Skrevet

Hihi, da har de i alle fall ikke noe å komme med!!

Skrevet

hehe, ja. dei skulle jo ikke gå frå banen før dommerene endret det.. får stå der dei da til dei blir bært ut..

Skrevet

Hehe, bært ut mens de hyler og slår om seg;) Huff, ikke pent å gjøre narr altså, men når de oppfører seg slik... Da blir det jo bare komisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...