Lotta med novembergutt Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg har hatt en forholdsvis aktiv baby i magen - hvertfall fra uke 23 til uke 27, men nå de siste ukene så har det dabba litt av igjen. Kjenner at han er der, snegler seg litt rundt, men noen skikkelige kraftspark er det lite av. Men hvor aktive er det egentlig vanlig at de er? Er så usikker på om jeg bør kontakte sykehuset eller ikke, for i og med at jeg ikke har noe å sammenlikne med så vet jeg jo ikke om det faktisk er for lite liv jeg kjenner. Jeg vet jo at han lever, kjenner rumpa presse ut her og der, men det er altså de harde og hyppige sparkene jeg savner ... Hvordan kjennes det ut hos dere? Er forresten 29+5
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 veldig individuellt det der... med eldste kjente jeg omtrent ikke noe, hun lå i setelei, og hadde ikke "fri plass" til og sparke fra seg. Tror ikke det er antall bevegelser, men at du faktisk kjenner noe... Minstemann sparka fra morgen til kveld, men han lå rette veien
Lotta med novembergutt Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Ja, når jeg leser "ekspertsvar" så sier jo også de at det er så individuelt, og at man ikke skal sammenlikne seg med noen andre, osv... Men så er det jo dette med at man skal være på vakt ved endringer i bevegelsesmønsteret. Æsj, vanskelig det der altså, Jeg tenker på det en dag til jeg - er det like stille i morgen så ringer jeg da :\ Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå