Gå til innhold

Gravid og fra Asker område??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er nyinnflyttet til Asker, opprinnelig fra Trondheim. 22år og termin 26oktober :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Flyttet også til Asker for noen uker siden :)

Gutten min ble 1 år for to dager siden!

Kommer egentlig nordfra, men har bodd her sør i mange år. Jeg skal være hjemme med gutten min ett år til og ta nettstudie samtidig :)

Skrevet

Gratulerer med dagen til han da :-) Vi venter en liten prins vi også, så det blir spennende! Hvordan trives du i Asker så langt da? Er hjemme om dagen jeg også, sykmeldt:-( Så blir noen lange dager til tider...

Skrevet

Takk for det :)

Har liksom ikke fått "bodd meg inn" her enda. Men det virker bra så langt! Har bodd midt i Oslo noen år, så det er litt mindre å finne på her ute enda. Ikke så mange ukene til lille prinsen deres kommer :-D

Skrevet

Skjønner. Har ikke så veldig hjemme følelse enda jeg heller.. Men får bare håpe det kommer. Savner Trondheim en hel del;) Nei, 9 uker igjen til termin, 9 langer uker! Begynner å bli slitsomt, så gleder meg til han har kommet:) Spesiell grunn til dere flyttet fra Oslo til Asker eller?

Skrevet

Hei, jeg bor ikke i Asker, eller er gravid, haha akkurat hva du spurte om :P

Men er nyinnflyttet i Røyken og har en gutt på 14 mnd. Kjenner ingen rundt her med barn... Men jeg er fra Asker opprinnelig da. Men ingen av venninnene i området har barn, bare de som bor i Lier. Jeg er også 22 :)

Skrevet

Okei:) Er ikke så kjent i området enda, vet hvordan jeg kommer meg fra Asker sentrum og tilbake liksom;) Så hvor blir Røyken?? hehe..

Skrevet

Hehe, nå vet ikke jeg hvor i Asker du bor da, men det er 5 min. kjøring fra Heggedal. Tar 10-15 min. å kjøre til Asker sentrum :)

Skrevet

Å ja, jeg så for meg et helt annet fylke jeg;-p Hehe.. Ja, d var jo ikke så langt unna. Jeg bor på måsan?? Om det sier deg noe?

Skrevet

Hehe, det er i et annet fylke ;)

Ja det ligger på Drengsrud, så det er jo ikke så langt :)

Skrevet

HockeyM: Jeg bor i Asker, men ikke lenger unna enn at jeg tok en trilletur til Røyken her om dagen :-) Da bor du sikker like i nærheten!

Skrevet

Haha, ja der ser du! Hvor godt kjent jeg er i området, håpløs på geografi! :-P Er du hjemmeværende eller jobber du?

Skrevet

Nei, vi ville bo i Asker, men fikk mer for pengene i Røyken :)

Jobber om dagen jeg da, har jobbet igjen siden april. Jobber i Asker da, så er jo her hver dag!

Skrevet

Ja 9 uker kan jo bli ganske lange uker når man venter. Min kom 2 1/2 uke før termin, så man vet aldri :)

Vi bodde på 50 kvm i Oslo. Nå har vi kjøpt oss rekkehus med dobbelt så stor plass :-D

Skrevet

Er dyrt nok i Asker ja.. Bor dere i leilighet/hus? Er din kjære på din alder eller?

Skrevet

Jepp, han er 25. Valget falt på tomannsbolig i boligfelt. Ville ha hus, men det er stort nok her likevel, og vi hører nesten aldri naboene så det er veldig greit :) Hage og garasje fikk vi også! Også er det så nærme Asker at det er helt greit. Familie bor i Lier og Heggedal/Asker, så det er korte avstander uansett.

Hvorfor flyttet du til Asker da tyr?

Skrevet

Hørtes koselig ut:-) Samboeren fikk tilbud om jobb her i Oslo, ikke det beste tidspunktet, men kunne ikke la den sjansen gå fra han. Han er jo opprinnelig fra Østlandet også, så han hadde ikke akkurat så veldig mye i mot å flytte fra Trondheim;) Så ble det Asker da. Så nå er det bare å gjøre det beste utav det;)

Skrevet

Det er flott i Asker da, med tanke på beliggenhet, aktiviteter og for barn :)

Skrevet

Hvor i Asker bor du da Sommerfugl?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...