Gå til innhold

Flere med stigende blodtrykk mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går. Blodtrykket mitt har hele tiden ligget på 120/80. Er nå 37+6. I går hadde det steget til 135/90. Liker ikke det, jeg.... Var ikke proteiner i urinen.... Flere som har det sånn, og hva er grunnen? bare at det blir tyngre på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg gjør det det Lå sist på 134/93 ,men regner med det er høyere nå. Skal på kontroll imorgen. Steg mot slutten i forrige svangerskap også. Ingen proteiner da heller, men ble sendt noen turer på sykehuset for ekstra sjekk på slutten.

Skrevet

Vi har samme termin, vi :-) Jeg skal på sykehuset for en sjekk nå snart, jeg.... Satser iallefall på at urinprøven er fin....

Skrevet

denne gangen synker mitt men forrige gang så steg det jevnt over hele svangerskapet og da jeg kom inn på føden hadde jeg proteiner i urinen og ble senere fastslått at det var svangerskapsforgiftning.

Fikk piller for å prøve å senke blodtrykket, men det steg for hver gang de målte, det meste var 170/115(de bekymret seg for undertrykket)

Så lenge urinen er fin så hadde ikke jeg bekymret meg, men dublir nok fulgt godt opp hvis de er redde for at det kan utvikle seg videre til SF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...