Gå til innhold

Herregud! Nå begynner det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til nå klart å unngå å kjøpe søte babyting selv om redeinstinktene blomstrer. Men i dag var jeg innom Princess hvor de har barnedager. Og fant et krabbeteppe til kr 149,- som bare var sååååå søtt!! Klarte ikke la være å kjøpe.. For å rettferdiggjøre det litt kjøpte jeg også et til en venninne med baby på 6 uker. Men kanskje litt tidlig, når jeg ikke en gang er gravid ennå?? (Eller, kan jo være det med IKM 31.aug, men lite sannsynlig). Føler meg ganske teit :-) Flere som ikke har klart å la være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kan skjønne deg da :) Selv om jeg ikke har kjøpt noe selv. Vi har ikke prøvd så lenge. Har dere? Jeg er 77-årgang selv :)

Skrevet

det er det absolutt :) barneklær o.l er jo såååååå søte, og når en vet en skal ha baby en gang i fremtiden, hvorfor ikke kjøpe? synes ikke det er teit jeg. jeg er også førstegangsprøver :D

lykke til da :D

Skrevet

Hyggelig at det er andre 77-modeller her! Jeg føler nesten alle er en del yngre enn meg. Nei, vi har heller ikke prøvd lenge. Er i 2. pp dvs bare 1,5 mnd siden jeg sluttet med p-piller. Absolutt alle venninnene mine bortsett fra 1 har små barn eller er gravide, så blir nok litt påvirket av det :-) Har dere heller ingen fra før, Rockabillie?

Skrevet

Bra det er flere som føler det sånn :-) Lykke til til deg også!!

Skrevet

Vi har et barn på 4 år fra før :)

Og nå er vi veldig klare for søsken. Jeg har ikke stresset i det hele tatt i sommer, men siden vi bestemte oss for å prøve etter ferien kan det ikke skje fort nok. Er nok veldig utålmodig av meg... Nå begynner jeg faktisk allerede å tenke på Pergo og EL-tester...man blir jo sprø av mindre!

Jaja, håper vi begge slipper å vente så lenge da - masse lykke til!

Skrevet

Skjønner hvordan du føler det. Må innrømme at jeg tok el-test denne mnd, men har bare tenkt å ta det denne mnd og neste for å få ide om når den kommer. Har gått på p-piller i 15 år, så tenkte systemet kunne være veldig i ulage. Men ser faktisk ut som om kroppen fungerer som den skal! Heldigvis! Masse lykke til du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...