Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 jr har nå blitt 10 mnd nå, og aktivitetsnivået er skyhøyt. vi bor langt unna en lekeplass og har en veldig usikker hage med bakker og høye murer han kan falle fra. og selvfølgelig er det de som er spennende.. jeg tror vi begge holder på å gå på veggen her. jeg er lei av å må aktivisere, og jr er lei av å være inne. vi bor litt utenfor trondheim så været er ikke akkurat så veldig bra lengre heller. hva skal vi finne på?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hva med barnehage/åpen barnehage? Babysvømming (flere nye kurs nå til høsten). Lekeland? Jeg er ikke kjent i Trondheim, men vet hva det vil si å kjede seg. Det er bare å gå til innkjøp av regntøy å komme seg ut. Vi går turer, besøker venner, mater ender, ser på kyr, shopper, lekeplassen, går en liten tur uten vogn osv. Har du bil? Få med deg kjentfolk med barn til en lekeplass så tar alle med seg noe mat. Sikkert flere som sitter inne å kjeder seg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg har en sønn på 9 mnd. Vi har heller ingen lekeplass i nærheten, men vi har montert huske på terrassen. Det er kjempegøy.I tillegg så har vi en matte på terrassen (under tak) som han leker på. Her har vi også en sandkasse han leker i. Ellers går vi turer (bare oss to), går på besøk til slekt og venner, "leser" bøker, synger, ... Alltid noe å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå