Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Vet dere foreldres ønsker ang gravlegging og sånt? Har dere snakket om det? Og har dere snakket med evt ektefelle om hva dere ønsker for egen del?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jupp, her er alt klart til den dagen det skjer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg har ingen ønsker om gravplass, igrunn. Vil gjerne starte en egen familiegrav, hvor urnen min kan settes ned sammen med sambo sin, og evnt barn når den tid kommer. Eneste er at sambo vet at jeg vil kremeres... har ikke snakket med mamma om det
MamiMaribel Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Vet hva mine foreldre vil, og jeg har gitt tydelig beskjed til mannen min hva jeg vil - han derimot vil ikke snakke om det, nekter plent, så aner ikke hva han vil! Jenta vår på 4 overhørte en av disse enveissamtalene mine til mannen, og ærklærte at hun ville i kiste.... Jeg har ikke noe i mot å snakke om død, og jeg liker morbid humor, men barna mine passer ikke inn i den type samtaler og humor -noe jeg også fikk høre av mannen etterpå, huff.........kan være streng, han:-D
Ioren Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jeg vet hva mine foreldre vet,men forhåpentligvis er det lenge til det er deres tur, de er tross alt bare 46 og 51 år gamle... Jeg og samboeren min vil forskjellige ting, jeg vil begraves der jeg kommer fra og han der vi bor. Så får vi se om vi blir enige noen gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå