Gå til innhold

Noen som har prøvd healing her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt time jeg nå og lurer fælt. Syns det virker ganske skummelt, ligger jo mange sperrer i oss som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Noen som har prøv dette og har det hjulpet? Jeg selv sliter med angst og depresjoner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du hva dem gjorde? Bare en dag? det var ikke mye den holdt syns jeg

Skrevet

Lillesøstern min har vært til healer da hun var 2-3- år. Hadde et kne som ikke virket og etter x antall sykehusbesøk kom vi over en healer som var innom på rundreise. Han healte barn gratis så derfor fant de ut at det var bare å prøve. Jaggu gikk det ikke fint og etter dette har hun ikke vært plaget mer., Alt er værtfall verdt et forsøk mener jeg

Skrevet

Jeg var hos en healer som het Melvin (i mine øyne var han en trollmann :) da jeg var ca 12 år gammel.

Jeg hadde et skikkelig stygt utslett med væskefylte blemmer over hele kroppen som legene ikke fant ut av. Hadde utslettet ca 4 uker før mamma tok meg med til healeren.

Han trykte og klemte på meg, blant annet langs ryggraden, på hendene og i ansiktet.

Var hos han to ganger, etter en uke var utslettet borte.

Han døde kort tid etterpå, og jeg trodde i mange år at det hadde noe med meg å gjøre, og gråt mye over han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...