metaMORfose Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 For en spennende kamp. Pause nå, og bra er det. Jeg er spent som en pianostreng.. Heia Norge. Send alle gode tanker til jentene i Beijing!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 ........ og mer spennende ble det...hehe:) sjelver ennå jeg....
metaMORfose Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Dette var virkelig en thriller vi kunne vært foruten. Fy så spennende. Tror jeg må sove litt jeg, føler meg helt utslitt. )) Håper og tror det blir finale på lørdag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Tror også at Norge er i finalen.... ballen var jo inne før før sekundviseren skiftet til 00...(!)....eller...???....hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå