Gå til innhold

Håndballthriller!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en spennende kamp. Pause nå, og bra er det. Jeg er spent som en pianostreng..

 

Heia Norge. Send alle gode tanker til jentene i Beijing!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

........ og mer spennende ble det...hehe:) sjelver ennå jeg....

Skrevet

håper bare vi vant! tror og vi vant! :)

Skrevet

Dette var virkelig en thriller vi kunne vært foruten. Fy så spennende. Tror jeg må sove litt jeg, føler meg helt utslitt. :)))

 

Håper og tror det blir finale på lørdag.

Skrevet

Tror også at Norge er i finalen.... ballen var jo inne før før sekundviseren skiftet til 00...(!)....eller...???....hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...