Gå til innhold

Chrysler Grand Voyager, noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bensiner, eldre modell. Lurer på forbruket på mila jeg, om noen vet sånn ca. =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har, 94 modell.

Forbruk= tørst

Neida, den bruker vel +- 1 liter på mila

Skrevet

Har hatt. Den slukte bensin. Bilen var superkomfortabel og hadde god plass, men drivstoffutgiftene våre sank med 1100 kr i mnd da vi byttet bil.

Skrevet

Hehe, ja vet den er tørst :-p

Men sparer inn på så mye annet at jeg tror jeg kommer ut i pluss. Leste litt på nett, er ettpar småtrisk man kan gjøre (noe overtrykksettellerannet og slikt) for å redusere forbruket. Får ta en prat med kjærestetingens bror som er mekaniker. =))

Skrevet

Vi har så lite utgifter med bilen, så det gjør ikke noe at den er litt tørst. Og så bruker vi bilen veldig lite for øyeblikket.

Skrevet

Det jeg og tenker. Småkjøring blir det helt slutt på når jeg får den uansett, så blir kun turer på minimum 5 mil han får brukt seg på. Ungen går til og fra skolen, og når vi får bikja i oktober kommer butikkturene til å bli trasketurer. Den har gått veldig lite og alle servicer er fulgt pluss at det har vært bare èn eier (konebil), så jeg tror utgiftene blir minimale ellers, så da kan den tillate seg å være tørst.

Skrevet

jeg hadde lyst på sånn bil, men en kompis av meg som er mekaniker sa at hvis jeg hadde lyst på en sånn bil måtte jeg regne med å bruke en del penger på syre deler og ny gearkasse. de var visst kjent for dårlige gearkasse...

Skrevet

Jepp. Gearkassen er bytta. :-) Og as we speak blir vannpumpe og eksosanlegg skifta. En kompis av meg er subaru og toyotaforhandler, og ganske så skeptisk på biler fra andre sida av atlanteren. Han sa jeg hadde gjort et røverkjøp. Så får håpe han har rett. =))

Skrevet

En av de bruktbilene som kommer dårligst ut i tester. Anbefaler ikke den selv om det er god plass..Vi endte opp med renault espace turbodiesel 130 hk. veldig fornøyd. bruker 0,6 mila. Denne er ikke undermotorisert. Best ut i bla kollisjonstest på brukte flerbruksbiler. Men alt er smak og behag. Jeg anbefaler ikke Chrysler da de er kjent for å være problembiler... Flere i familien som kan bil og jobber innen bilbransjen. Bare et tips:)

Skrevet

Nå er jo bilen kjøpt da, og jeg er godt fornøyd, har bare ikke funnet ut av forbruket endå, det jeg lurte på. Fransk blir det aldri mer på meg (huff og huff), men takk for svar lell. =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...