.:endelig:. Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Er så utrolig lei av å vente, vente vente.. Har prøvd siden i fjor, ble gravid i år, men mistet (ma) Venter på el og venter på mensen om hverandre, og tolmodigheten begynner å ta slutt!! Blir jo istedet bare sur og grinete, trodde dette skulle være en koselig tid der du vandrer på rosa skyer og blir gravid etter 3 mnd.. Men sånn var det visst ikke... Beklager, men frustrasjonen måtte uuut!!!
.:endelig:. Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2008 ja, og så blir selvølgelig alle andre gravide...
.:endelig:. Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 nei, beklager.. føler bare at alle venner og alle på jobb og alle generelt går rundt med mager eller skal fortelle meg en hemmelighet.. og så syns jeg egentlig det er veldig kjekt, men klarer ikke helt å glede meg 100% på deres vegne. syns det er fælt å tenke sånn!! Men vet jo at mange sliter her inne, så det var ikke ment noe vondt mot dere..
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 jeg føler også det samme innimellom. vi har ikke prøvd så lenge, men håper det snart skjer noe. og som du sier, folk rundt blir gravide, til og med de som ikke hadde planlagt det. min beste venninne er gravid nå, 6uker på vei. de hadde ikke planlagt. ble utrolig glad på hennes vegne, men jeg vil også være gravid!! lykke til alle "slitere"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå