Gå til innhold

Vi skal til Syden:-))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært og bestilt tur til Tyrkia. Vi reiser neste helg og blir en uke. Har IKM torsdagen den uka og av litt erfaring nå, vet jeg at de siste dagene før den er laaaaange. Så da er det helt knall å ha fokus på noe annet. Jeg må nok ta med meg en test eller tre, klarer nok ikke å vente med å teste meg til vi er hjemme igjen!

 

Dette kan bli enten en super start på en graviditet, eller det kan bli en trøst dersom TR skulle hilse på. Uansett,- gleder meg masse!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...