Uwimana Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 noen som er hypp på å møtes nede i byen til en kaffe idag? i aften lissom! jeg er 26 år og har en sønn som er 2år! kunne tenke meg å bli kjent med andre i nogenlunde samme alder:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 hørtes veldig koselig ut, men jenta mi er syk... :o/ ellers hadde jeg blitt med ) er forresten 24 år og lillemor er 2
Uwimana Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 prøvde å sende deg en pm, men det gikk visst ikke! tenkte du kunne legge meg til på msn om du ville?? såå dumt du ikek kunne idag da:( vi kjeder oss!! hihi
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 msn virker ikke :o/ skal gå og slette litt i innboksen min jeg )
woman23 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Hei. Jeg er 23år og har to nydelige gutter på 5år og 1år. Jeg kunne gjerne tenkt meg og bli bedre kjent med dere. Jeg kjenner få i oslo som har barn. Det hadde vært flott å få flere veninner med barn. Hvor bor dere? Bare ta kontakt hvis dere er interessert. Bare send meg en mail: [email protected] Kan godt snakkes på msn også. Håper jeg hører fra dere. MVH Renate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå