Gå til innhold

Gruer meg til Etterrier


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen råd til lindring når den tid kommer? Gruer meg mest til det...Er grusomt plaget med det..Etter første fødsel ble jeg lagt inn natta jeg kom hjem pga.det.To fødsler etter det,får jo tabletter,men synes det hjelper for lite..Trenger råd for å takle det bedre denne 4.gang:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruer meg veldig til det jeg også...

Jeg tar bringebærbladkapsler som skal være bra for livmora før og etter fødsel,og håper jeg slipper litt billigere unna enn før....

Skrevet

Ligg så mye på magen som du kan, og ta paracet...eneste tingene jeg kan komme på. Uff de etter-riene er ikke morsomme altså..

Skrevet

Uff ja der sa du no...

Blir vel kanskje værre med meg å nå når jeg ska ha nr 2???

Skrevet

Får *alle* etterrier når man har født for 2. 3. osv. gang?

Skrevet

Jeg hadde ikke etterrier med nr. 1 i alle fall. Huff, kan jeg vente meg det med nr. 2???

Skrevet

Kjente etterriene etter forrige fødsel jeg ja.. (min første). Var ikke noe godt, var mest mens jeg ammet.

Men hører noen si at de blir værre for hvert svangerskap...

Skrevet

Huff, ja der sier du noe... Hadde ikke etter rier etter nummer en. Som jeg kjente hvertfall :-) Men etter nummer to var de merkbare, spsielt når jeg ammet! Lurer på hvordan det blir denne gangen...Har hørt det blir verre og verre... Jaja, må vel gå denne gange også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...