erotica80 *3boys1girl Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Noen råd til lindring når den tid kommer? Gruer meg mest til det...Er grusomt plaget med det..Etter første fødsel ble jeg lagt inn natta jeg kom hjem pga.det.To fødsler etter det,får jo tabletter,men synes det hjelper for lite..Trenger råd for å takle det bedre denne 4.gang:D
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Gruer meg veldig til det jeg også... Jeg tar bringebærbladkapsler som skal være bra for livmora før og etter fødsel,og håper jeg slipper litt billigere unna enn før....
MintCondition Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ligg så mye på magen som du kan, og ta paracet...eneste tingene jeg kan komme på. Uff de etter-riene er ikke morsomme altså..
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Uff ja der sa du no... Blir vel kanskje værre med meg å nå når jeg ska ha nr 2???
Oi ..! Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Får *alle* etterrier når man har født for 2. 3. osv. gang?
lennie Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde ikke etterrier med nr. 1 i alle fall. Huff, kan jeg vente meg det med nr. 2???
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Kjente etterriene etter forrige fødsel jeg ja.. (min første). Var ikke noe godt, var mest mens jeg ammet. Men hører noen si at de blir værre for hvert svangerskap...
Kjærlighet <3 Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Huff, ja der sier du noe... Hadde ikke etter rier etter nummer en. Som jeg kjente hvertfall :-) Men etter nummer to var de merkbare, spsielt når jeg ammet! Lurer på hvordan det blir denne gangen...Har hørt det blir verre og verre... Jaja, må vel gå denne gange også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå