Gå til innhold

Neeeei, Tony får ikke starte i dag =0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren heller, har gledet meg i flere dager til å se sprangfinalen i dag. Og så får ikke Tony starte fordi hesten hans er tatt for doping.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojjjj da!! men er det andre norske som starter. når begynner finalen???

Skrevet

er hesten hannes tatt for DOPING????? what?? oh no...har gleda meg i dagesvis.......=(

Skrevet

Finalen begynner kl 13.15 tror jeg. Geir og Morten starter regner jeg med. Men Tony lå så godt an. Får vite mer kl. 12.00

Skrevet

kl 13 stod d, på nrk2 :)

ja får jo se de andre, men var jo han som var heelt konge, nå, da....;) ååå så utrolig dumt!! dopingtatt...? kan da ikke stemme??

Skrevet

så teit !!! testen er jo helt ny...sikkert bare bull!! han doper jo ikke camiro!! :/

han MÅ jo få ri!!!!!! helvetes møkkafolk aaaargggh!!!:/

Skrevet

Blir nesten litt provosert, høres ut som de ikke har helt peiling.... Det kommer fra en pepperplante - mye naturmedisiner som kunne ha inneholdt noe sånt - til å ha på bena eller noe etter ridning...

Skrevet

Moretn og Stein skal starte, tror ikke Geir kom med..

Hadde gledet meg til å se Tony i finalen jeg også,men dengang ei.....

Søren altså...

Skrevet

*Morten skulle det stå...

Skrevet

geir kom ikke med nei.

'

pepperplante faktisk... tssss detta er bare noe dem gjør for å få ut dem gode ;) så utrolig tåplig d hørtes ut!!! provosereende de luxe !! *grrrrrrrr*

ny test jah...saklig.

Skrevet

men Endresen er jo feilfri da!!! og Morten har 4 feil !! d er jo kjempebra!!!

Skrevet

Så utrolig bra de andre to gutta leverte superrunder, det er ikke tilfeldig at Norge tok bronsen i lag!!

Jeg støtter meg til veterinæren som har uttalt seg på nett, dopingsaken virker så amatørmessig at han har vansker for å tro at det er sant...

Aldri i verden om Pippi (hestepasseren) eller Tony har vært så korttenkt at de har hatt på liniment som er merket med "smertestillende".. Lukter muffens lang vei.. Blir spennende å høre resultatet av B-prøven imorgen.

Så er det bare å heie på Stein og Morten så lenge!!

(Geir kom ikke med nei, han var kvalifisert iforhold til feilpoeng, men hvert land har bare lov til å ha med 3stk i den individuelle finalen. De fikk ikke lov til å sette inn Geir når Tony ble utestengt)

Skrevet

ja -d virker ut til å være helt på jordet ! stakkars Tony!! :(

kjempegøy at d går så bra :D helt utrolig !!! *biter negler* hehe ;)

Skrevet

Ja det var trist og det virker mystisk dette her.

Heier på de to andre, Kjempegøy at de gjør det så bra hele gjengen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...