Triolene Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Vi har ikke all verden med penger så jeg satt inn en annonse i lokalavisen at jeg tok imot alt av utstyr, eller kjøpte det for en billig penge! Fikk mange positive tilbakemeldinger! Nå har jeg alt jeg trenger. Sitter her med seng, madrass, sengetøy, lekegrind, 2 bilstoler, 2 vippestoler, 2 barnevogner, spisestol, stellebord, bleiebøtte, massevis av klær, tepper, flasker og ammepute! Jeg fikk det meste, men betalte under 500 kroner for alt tilsammen! Det er MANGE snille mennesker der ute! Lykke til!!!!
.:(HerQ):. Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Veldig fint å høre sånne historier for oss som bare går og venter på å bli ruinert! hehe. Det er bare tull at alt må være så nytt og flott, de blir jo så fort store allikevel! Fin holdning! Stå på, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå