Gå til innhold

fødselsforbredende olje til underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på helsekosten for å kjøpe Weleda sin olje for å myke opp underlivet til "big time stretching", men hun sa de ikke laget den lenger. Noen som har noen andre oljer eller lignende å anbefale? Visstnok lurt å begynne å smøre hver kveld ca 6 uker før termin for å forebygge at man revner... Håper noen vet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordnøtt- eller mandelolje. Få mannen til å hjelpe deg. Poenget er å massere og strekke mellomkjøttet godt med oljen. Ta godt tak og trykk tomlene ned mot mellomkjøttet. Nytter ikke å bare stryke lett. Vi styrte på i noen uker, men jeg måtte klippes likevel. Litt skuffende, men ingen krise. Barnet kom seg ikke ut hvis ikke.

Skrevet

hmm, jeg kjøpte den wedela oljen for ikke så lenge siden.... men uansett så hadde jeg heller bare kjøpt jordnøttolje på apoteket, mye billigere. vet ikke helt hva jeg tenkte da jeg kjøpte den dyre flasken.....

Skrevet

Kjøpte Weledas fødselsforberedende oolje på Sunkost for ikke lenge siden.. Kjenner hun som er daglig leder der og hun hadde nok fortalt meg om denne oljen skal gå ut..

Om du ikke får tak i den akkurat der du bor så kan du også bruke søt mandelolje. DEt som er forskjellen er at Weledas olje er tilsatt noen eteriske oljer som virker positivt til dette.. Mandleolje er ren baseolje.. Men ikke prøv å tilsette eteriske oljer selv.. Da skal man virkelig vite hva man holder på med.. Er selv aromaterapaut og tar ikke slike sjanser når jeg er gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...