september babyen Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har hørt at gutter har en høyere hjertefrekvens enn jentene når de er i magen. Noen som vet om dette stemmer? Venter en jente(om 12 dager:) Hun har hatt en frekvens på rundt 140-146.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Dette er nok dessverre bare en myte. Barnets hjerterytme skal ligge mellom 110-170.
Lillepusen-78 Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Har termin om 17 dager, og venter gutt. Hans hjertefrekvens har vært på mellom 140 og 160..... De siste mndene har den ligget på ca 140-148....
nybakt mams Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Det sies at jenta har høyest hjerterytme ca 150-160 mens gutten ligger rundt 140-150, men dette er bare en myte. Hjertefrekvensen endrer seg hele tiden alt etter hvor aktiv den lille er inni magen din:) På samme måte som vår puls endrer seg i løpet av dagen etter aktivitetsnivå.
Athele Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Jenta vår har hatt hjerterytme på alt fra 130 - 150..
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 gutten vår har liggi på rundt 140 hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå