Gå til innhold

Babyens hjerterytme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at gutter har en høyere hjertefrekvens enn jentene når de er i magen. Noen som vet om dette stemmer? Venter en jente(om 12 dager:) Hun har hatt en frekvens på rundt 140-146.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok dessverre bare en myte. Barnets hjerterytme skal ligge mellom 110-170.

Skrevet

Har termin om 17 dager, og venter gutt. Hans hjertefrekvens har vært på mellom 140 og 160..... De siste mndene har den ligget på ca 140-148....

Skrevet

Det sies at jenta har høyest hjerterytme ca 150-160 mens gutten ligger rundt 140-150, men dette er bare en myte. Hjertefrekvensen endrer seg hele tiden alt etter hvor aktiv den lille er inni magen din:) På samme måte som vår puls endrer seg i løpet av dagen etter aktivitetsnivå.

Skrevet

Jenta vår har hatt hjerterytme på alt fra 130 - 150..

Skrevet

gutten vår har liggi på rundt 140 hver gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...