Gå til innhold

Dere må krysse fingrene for oss imorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal Olav inn til sin 3. skanning av nyrene. Denne gangen skal min stakkels gutt har satt veneflon så de kan sprøyte inn kontrastveske. Uff, liker ikke når guttene mine har vondt og gråter:-( Pappaen er bedre til å takle slik, men han har desverre et viktig møte imorgen.

Håper det viser seg at det ikke er så omfattende et problem så der ikke trengs gjøres noe ved det utvide nyrebekken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart vi skal krysse fingre og tær og alt vi har!

Nei, det er ikke noe hyggelig å måtte gjennom slike ting, men det er jo i lengden til hans eget beste. Jeg har selv fått kontrastvæske, og selve det gjør ikke vondt. Å sette veneflon går sikkert greit, han får sikkert bedøvelseskrem først, og med de barnenålene går det sikkert veldig fint. Han er sikkert tøff, gutten din. Ligner vel på mammaen sin.. ;)))

Skrevet

Off da, stakkars liten:-(

Skal krysse fingrene for dere.

Skrevet

Takk dere.

Satser på de gir ham bedøvelseskrem alt annet ville da være slemt. Den lille blide gutten min som alti stråler som en sol kommer sikkert til å takle dette bedre enn meg:-)

Skrevet

Krysser fingrene jeg:)

Lykke til i morgen, det går helt sikket bra:)

Skrevet

Vi gjør også denne undersøkelsen - mini ( 3) har utposning på nyrebekkenet - så vi er inne til Renografi hver 3 mnd ....... er forferdelig syns jeg....... spesielt veneflonen !

Ønsker dere lykke til !! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

- og kunne tenkt meg å snakka litt mer med deg om stenosen. Vet ikke om noen andre som ahr barn m den diagnosen !

Skrevet

Masse masse lykke til!! Skal krysse alle fingrene for dere!

Skrevet

Klart vi skal krysse fingrene for dere !!

Gutten din takler det nokk bedre enn deg. Det er som oftes vi voksene som gruer oss mest.

Her paa gran canaria faar ikke de voksene bli med barna naar de er til behandling. Og min erfaring er da at barna takler det bedre, enn naar de har med nerviose foreldre!

Gaar saa fint skal du se.

Skrevet

Skal krysse fingrene for dere begge to!! Får nok bedøvelsekrem på handa skal du se, og de er godt vant til å jobbe med barn. Håper på veldig positive resultater:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...