JC:-) Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hvis alt klaffer denne gangen, så har jeg i følge terminkalkulatoren på babyverden termin på 17. mai.....
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hehe. så moro. om jeg har EL 14-15 dager etter TR og det klaffer denne gangen så har jeg termin da jeg også.... har ikke hatt TR etter pille slutt, for 19dager siden og hadde pos EL test i går. Hadde syklus på 28-30 dager før. Så EL i går minus 14-15dager = 6-7 august og termin 16-17 mai Så får håpe det klafefr for oss begge da... Er regne stykket ditt noe av det samme el? Er så vanskelig siden jeg ikke har sylkus pga p-pillene (cerazette)
Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Det blir det her også,- forhåpentligvis! Gikk 2 uker på overtid sist, så ikke spesielt redd for at det skal treffe akkurat den datoen ;-)
JC:-) Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 HI her Jeg er ikke sikker på verken det ene eller det andre, men vi har hatt regelmessig sex i en lang oeriode slik at jeg er sikker på at vi har truffet EL, men det er jo ikke sikkert det klaffer fordi. Jeg har en syklus på 32-34 dager. Har hatt det nå etter p-pille stopp. Så da får jeg se da om det blir noe. SKla bli spennende å høre om dere andre her får full klaff da
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Har termint den datoen jeg og:) OM Det skulle klaffe nå, i vår første pp med andremann....
emilie Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 har og termin 17. viss da klaffe denne mnd=) men er litt skeptisk...
Globox Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg har også termin 17. mai hvis det klaffer denne mnd. Førstemann satt på første forsøk, håper det sitter med en gang denne gangen også!
jojjaen Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Hehe, ifølge terminkalkulatoren på babyverden så har jeg også termin 17 Mai, dersom det klaffer denne mnd!
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg har også sjekket på babyverden og viss det klaffer denne mnd (noe jeg egnetlig ikke tror) så har vi termin 17 mai!
JC:-) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2008 HI her Dette blir i så fall vårt 3 barn. Det tok 6pp før jeg ble gravid med førstemann, 1 pp med nr 2 og er nå inne i min 2 pp denne gangen. Jeg håper det klaffer i alle fall. Har hatt noe vondt nederst i mageregionen, nesten som mens smerter. Så jeg vet ikke hva det kan være jeg da. Kan ikke huske å hatt disse "smertene" med det 2 første.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Hvordan går det med dere? Merker dere noe unormalt i magen, eller er alt som før? Testet ennå,hehe?? Jeg driver selv med noe merkelig i magen, men tør ikke håpe så mye. Er pp 1 bare...
Elviraen Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Jeg også!! har det klaffa nå så har jeg enda en god grunn til å flagge på 17.mai!! men jeg er usikker da han hadde feber noen dager før jeg fikk el....har sett/lest/hørt at feber dreper sædcellene hans.....men prøver å tenke at Noen få av de ovelevde feberen...... det er 2 pp......jeg har el-slim og positive El-tester, så jeg lurer på : kan man ha alt det her, men ikke være fruktbar? kan man Ikke ha egg foreksempel eller tette eggledere? har man El slim da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå