Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Fikk en i 2007, en i 2008 og nå er jeg jaggu på gang igjen!!! Helt fantastisk faktisk!!! noen med erfaring, skrekkblandet fryd her... Det går kjempebra med de to tette,da, sover hele natt selv om minste bare er tre måneder.. Dette hadde vi jo ønsket men trodde ikke vi skulle klare det... Tror jeg krever tilbake kroppen min etter dette.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hehe, det var virkelig tre tette ja:) Så det blir akkurat et år mellom den minste nå og nestemann? Koselig da;) tenk så mye glede de får av hverandre - selv om det sikkert blir tungt i noen år for dere foreldre:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Er det du, Veronica,viktor & adelina? må si det var tre tette ja!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Gratulerer:-) Jeg har en venninne som har 10,5 mnd mellom nr 1 og 2, og så ble det et "stort" hopp ned til nr 3 som kom 15 mnd etter mellombror. Ganske tett, hehe. Vi har vært litt mer late, og det blir 22 mnd mellom de to første, og 26 mnd mellom de to siste. Kos deg - det er toppers med tette barn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå