Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Han begynte i går. Og er der nå. Han lekte kjempefint der, men huff som han skrek når jeg dro. I dag var det enda verre *vondt i mammahjertet* han niholdt seg fast rundt beina mine Har ringt etter 45 min begge gangene. De har heldigvis vært flinke til å avlede han, og fått han til å leke igjen Bare 5 barn der til sammen. Men i dag var de kun 3. Setter pris på at de har så god tid til han i denne startfasen
*Rutletutt* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Kan ikke være så lett å gå fra dem når de gråter, nei:o( Lillesnuppa mi begynte i bhg denne uken også - hun var alene i noen timer i går, og det gikk helt strålende! Hun la ikke merke til om jeg var der eller ikke da jeg var med henne de første dagene, så hun var likeglad da jeg gikk;o) Hun koste seg sånn med alle de spennende lekene og alle ungene:o) Hun sov til og med tre kvarter i går! (hun er vanligvis VELDIG vanskelig å få til å sove på dagtid - så det var en positiv overaskelse). Hun er snart 13 mnd. Lykke til videre med bhg-gutten:o) Etterhvert blir det vel sånn at han koser seg sånn der at han ikke vil hjem;o) (sånn har min eldste vært;o/)
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ja, det blir vel slik etterhvert, hehe Måtte mase litt på han i går, men han fulgte veldig raskt etter da jeg gikk ut i gangen Så grei start dere fikk med deres lille jente da! Her blir det litt lenge mellom hver gang (fra fredag til onsdag), men håper det skal gå bra.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 LYKKE TIL:) Han blir vant til det og da kommer han til å storkose seg der. Noah var slik i begynnelsen han også, men nå vil han gjerne i bhg hele uken og blir nesten litt sur på lørdagene og søndagene når han skal være hjemme:P Igjen, masse lykke til:) Klemmer
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Tusen takk Lisa:) Så bra Noah trives så godt! Ingenting er bedre enn det Hvor lang tid tok det før han sluttet å gråte når du dro?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Det gikk ikke så lang tid, maks en uke tror jeg:0) Da hadde han blitt fortrolig med de voksene og var trygg på stedet og de andre barna:) Går så bra så De lærer så mye i bhg også, og får leke og kose seg dagen lang:) Vet det er forferdelig når de gråter når man skal dra, men jeg tror det er værre for oss enn for de:) De har noen som tar vare på dem hele tiden, mens vi står alene så fort vi er utenfor bhg.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Så fort det gikk da:) Går nok fint her også, selv om han ikke har hver dag å tilvenne seg på. Vet jo han har det bra så fort døra blir lukket. Får stikke til byen en tur før jeg skal hente han.. Masse barnehageklær som må handles Og det er jo bare moro, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå