Gå til innhold

Da har gutten på 19 mnd begynt i barnehage :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han begynte i går. Og er der nå. Han lekte kjempefint der, men huff som han skrek når jeg dro. I dag var det enda verre *vondt i mammahjertet* han niholdt seg fast rundt beina mine :(

Har ringt etter 45 min begge gangene. De har heldigvis vært flinke til å avlede han, og fått han til å leke igjen :) Bare 5 barn der til sammen. Men i dag var de kun 3. Setter pris på at de har så god tid til han i denne startfasen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke være så lett å gå fra dem når de gråter, nei:o( Lillesnuppa mi begynte i bhg denne uken også - hun var alene i noen timer i går, og det gikk helt strålende! Hun la ikke merke til om jeg var der eller ikke da jeg var med henne de første dagene, så hun var likeglad da jeg gikk;o) Hun koste seg sånn med alle de spennende lekene og alle ungene:o) Hun sov til og med tre kvarter i går! (hun er vanligvis VELDIG vanskelig å få til å sove på dagtid - så det var en positiv overaskelse). Hun er snart 13 mnd.

Lykke til videre med bhg-gutten:o) Etterhvert blir det vel sånn at han koser seg sånn der at han ikke vil hjem;o) (sånn har min eldste vært;o/)

Skrevet

Ja, det blir vel slik etterhvert, hehe :) Måtte mase litt på han i går, men han fulgte veldig raskt etter da jeg gikk ut i gangen :) Så grei start dere fikk med deres lille jente da! Her blir det litt lenge mellom hver gang (fra fredag til onsdag), men håper det skal gå bra.

Skrevet

LYKKE TIL:)

Han blir vant til det og da kommer han til å storkose seg der. Noah var slik i begynnelsen han også, men nå vil han gjerne i bhg hele uken og blir nesten litt sur på lørdagene og søndagene når han skal være hjemme:P

Igjen, masse lykke til:)

Klemmer

Skrevet

Tusen takk Lisa:) Så bra Noah trives så godt! Ingenting er bedre enn det :) Hvor lang tid tok det før han sluttet å gråte når du dro?

Skrevet

Det gikk ikke så lang tid, maks en uke tror jeg:0)

Da hadde han blitt fortrolig med de voksene og var trygg på stedet og de andre barna:)

Går så bra så:) De lærer så mye i bhg også, og får leke og kose seg dagen lang:)

Vet det er forferdelig når de gråter når man skal dra, men jeg tror det er værre for oss enn for de:) De har noen som tar vare på dem hele tiden, mens vi står alene så fort vi er utenfor bhg.

Skrevet

Så fort det gikk da:) Går nok fint her også, selv om han ikke har hver dag å tilvenne seg på. Vet jo han har det bra så fort døra blir lukket.

Får stikke til byen en tur før jeg skal hente han.. Masse barnehageklær som må handles :) Og det er jo bare moro, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...