Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg har sett en kjempe fin brio vogn ifra island.. Vognen er en brio Duovogn. har såå lyst på sånn neste gang jeg skal ha babi. men aner ikke hvor jeg kan finne den på nettet.. Noen som veit å kan hjelpe meg? =D Klem
Zitro Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Er ikke Brio brio da? Om den kommer fra Norge, Sverige eller Island så er vel vogna den samme? Eller er jeg heeeeeeeeeelt på bærtur nå? Tenkte bare at det bør være enkelt å skaffe en Briovogn i Norge også... Er vel samme modellene som selges.
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg har sett overalt nå å den vogna har dem ikke i norge.. den brio vogna jeg har sett som er ifra Island.. er mye større å høyere.. Di som er i norge er litt mer innpakte iforhold til den da;) hehe
Zitro Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Har du sjekket med f.eks Babyshop om dem ikke kan bestille den for deg? Det gjorde dem for meg ang et bilsete som dem egentlig ikke solgte, men siden dem solgte merket så var det ikke noe problem å bestille setet...
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Ja, det kan jeg jo egentlig.. bare dra på baby shop å vise dem vognen, for dem har den nok, men selger den sikkert ikke i norge.. god ide:) Tusen takk
LegallyBlond Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Det kan ikke være samme type som selges i DAnmark da? Der bruker de bagvogner kjempelenge, mange unger sover ute i dem omtrent så lenge de sover i vogn. Tror bagen er over 90 cm på mangen av bag/duovognene der. Så prøv å søke på danske nettsider!
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2008 Ja, det kan jeg jo ) for de ifra island sover jo ute veldig mye dem også skal prøve å se for i danmark er emmaljung vognene større enn dem som selges i norge:)
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2008 Fant den med en gang når jeg så på brio vogner ifra danmark Tusen tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå