har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 er 38+2 i dag.. det kommer litt slim med litt blod i truseinnlegget når jeg går på toalettet... noen som har erfaring med dette? kan det være noe på gang?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Kan høres ut som om det er slimproppen din som kommer ut. Det kan bety at noe er på gang, men trenger ikke...noen går vel ganske lenge etter at slimproppen er ute.
gutteklubben grei Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Denne berømte slimproppen vettu, nå er du med i klubben som har sett den :-) Den kan komme bare timer før ting begynner å skje eller opp til flere uker før... Så det er ikke noe sikkert tegn, men vi krysser fingrene. Hos meg har proppen gått hver gang ca fire fem timer før veene har begynt ....
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 ok takk for svar... jeg trodde faktisk at slimproppen min hadde gått tidligere jeg.. er ikke noe veldig tjukt slim heller i dag... får ikke håpe noe er galt nå da.. det kommer jo ikke mye blod.. men det er frisk rødfarge på det... hmm.. blir jo sittende å tenke og tenke nå igjen..
temine Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Om slimproppen har gått kan det være tegningsblødning, da vil du nok få rier snart. Lykke til:D!!
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2008 da får jeg bare vente å se da.. men har en følelse av at jeg ikke er så heldig nei =) men spennende er det hvertfall uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå