HøstBaby <3 Elias Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har jo hørt at det kan være hvite flaklignende ting i fostervannt, men ikke i urinen ? Tissa jo på glass da, siden jeg skal til jordmor, å jeg vaska meg først, så det må jo ha kommet med urinen.. Noen som vet noe om dette ?
Lillepusen-78 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Vet ikke hva grunnen er, men urinprøven jeg leverte hos jordmor i går var grumsete. Da tisset jeg litt sent på formiddagen (prøven var forøvrig fin....). Har tatt en ny urinprøve i dag veldig tidlig (dusjet først da også) og den var helt klar. Kanskje det har noe å si om/hva man har drukket og spist? For i dag hadde jeg jo ikke inntatt noe.....
HøstBaby <3 Elias Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Hadde ikke verken drukket eller spist noen enda heller :\ Det var morgen urin.. Jaja, skal jo til jordmor snart, så får sikkert svar der
anni ke n - med ny baby Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 hold oss oppdatert da:) Jeg lurer nemlig paa det samme!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Hei, det er veldig vanlig at det er grums i urinen, som oftest utflod og sånt som "ligger" der selv om man er nydusjet/vasket. Ingenting å bekymre seg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå