Maud Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Etter en lang sommer med noen på å få lillebror til å prøve uten bleie, hadde vi gitt opp håpet om at det skulle skje nå. Han ville ikke ha truse, han ville ha bleie! Dermed ble jeg ganske paff da han i morges sa "Mamma, jeg er jo stor! Jeg skal ikke ha på bleie, bare truse". Så da leverte jeg en stolt liten gutt i barnehagen i dag. Uten bleie og med noen ekstra skift... Han skal feire bursdagen sin i dag i barnehagen, har med muffins med McQueen på og skulle få krone. Det er jo en passende dag å bli bleiefri på, eller hva? Vi får se om det holder, men det var morsomt at han bare tok initiativet selv på den måten :-)
Trollmora Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Så flink han er! Gutter kan jo være treige med bleieslutt, så dette er kjempeflott! Han føler seg sikker veldig stor i dag siden han går uten bleie, og at han feirer bursdagen sin blir jo bare en ekstra markering ) Lykke til videre til Lillebror!
coscos Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Dette hørtes lovende ut! Når de selv ber om å ha på truse, er du jo kommet et godt stykke på vei. Da er de jo mer motivert, enn dersom du presser på. Hvordan gikk det med bursdagsfeiring i barnehagen? Kan tenke meg McQueen-muffinsene var stor suksess, og stor krone til bursdagsbarnet er jo kjempestas :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Så flott at han finner ut selv at han vil prøve! Håper det gikk greit for han å være stor gutt idag da, og at du hadde pakket ned nok skift :-) Bursdagskroner er stas, og kan spares på i maaaange år.... bare man ikke behøver å tørke støv av de....
Sara Rompompei Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Det får'n si! Det var jo virkelig en flott dag å droppe bleia på ) Håper han hadde en knallflott bursdagsfeirning i dag da. Sånne bursdagskroner er veldig stas. I "gammel-huset" satte jeg alle bursdagskronene høyt opp på en hylle til stas. Det syntes ungene var moro. Da kunne de teste ut 3 års krona på 5 årsdagen og sånn og se at de jammen hadde vokst masse hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå