Madamina Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg spiser sunt (men har ikke tid til å sitte og stappe innpå sjokoladekaker som jeg gjorde forrige gang). Har ikke gått opp et gram de siste to ukene. Ser tydelig i speilet at ansiktet og overarmer blir mindre, men der er masse liv i magen. Har jo noen kilo til overs. Har kun gått opp 3kilo og er i uke 33 (fra 87kilo til 90kilo på mine 173cm). Det er vel ok?
shari_z Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg vil tro at det er ok, men du kan alltid spørre jordmoren eller legen om det. Jeg har aldri gått opp når jeg er gravid, vekta har holdt seg stabil, og barna var normal størrelse. Når de tar UL så ser de at barnet vokser fint, men det er *jeg* som går nedover. Denne gangen (3. sv.skap) har jeg bare gått nedover, men magen er svær for det og de sier barnet kommer til å bli ca 3,8-3,9 kg. Jeg er 33+0 i dag, 174 cm og 96 kg.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ja det er helt ok. Jeg veier noen få kilo mer enn deg,og er nå 38+5 i dag og har lagt på meg 4kg totalt. Har fått skryt av jm for at jeg ikke har lagt på meg noe særlig. Så lenge man spiser og magen vokser som den skal er det ikke noe farlig,da man har noen kilo å "gå på".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå