Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21 uker idag og den siste uka har det vært mye press nedover. Kjennes som om babyen holder på å sparke seg ut, føles ut som h*n ligger helt nede i skjeden og dunker.

Er kanskje litt hysterisk, forrige gang hadde jeg 10mm livmorhals da jeg var 23+5 og premature rier. Lå på sykehus i nesten 6 uker. Er sykemeldt nå og skal ta det med ro (ikke like lett), livmorhalsen var ikke for kort ved siste kontroll for 2 uker siden, og har neste om 2 uker. Er sikkert bare litt overnervøs da jeg nærmer meg den kritiske tiden i forrge svangerskap. Håper med andre ord at dere andre også føler nedpress:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det denne gangen, ja.

Jeg har vært forferdelig sløv med knipeøvelsene i og etter forrige svangerskap, og det får jeg tydeligvis svi for nå ... for det kjennes ut som at hele røkla skal dette ut hvert øyeblikk :-((

Men, dersom du er urolig (og særlig med opplevelsene fra sist) så synes jeg du skal stikke innom til jm for en sjekk. Det tar jo ikke lange tiden å se til at ting er som de skal være ;-)

Lykke til!

Skrevet

Problemet er at jeg går til spesialist pga historien min. Hun er jo så opptatt at det er veldig vanskelig å få time( sist gang jeg skulle bestille skulle jeg ha en time 2 uker etter, men det var helt fullt så det ble 3 uker) Må ta ultralyd av livmorhalsen for å måle den...

Men det var godt å høre at du også har nedpress, ble litt roligere nå:)

Skrevet

Å, da blir det klart litt vanskeligere å få en ekstra sjekk.

Men husk, at blir det ille og du mistenker at ting er på gang slik som sist så må du ikke nøle med å ringe føden eller andre som kan hjelpe.

Håper det bedrer seg for oss begge, for det er ikke noe særlig å sitte med bena i kors fordi en er redd ungen skal dette ut ;-)

Jeg holder i hvertfall på med knipeøvelser for harde livet!

Skrevet

Jeg er 19+0 i dag og sliter også litt med nedpress.

Kjennes ut som babyen som falle ut av og til.

Håper at det går bra med deg fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...